رئیس جمهور به قطر سفر کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) عارف با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) توضیح معاون اجرایی رئیس‌‎جمهور در خصوص بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام متقاضیان برای دریافت سند رسمی املاک مسکونی در بافت روستایی باید به کدام دستگاه مربوط مراجعه کنند؟ ارتش اسرائیل غیر از «گنبد آهنین» از چه سامانه‌های ضدموشکی استفاده می‌کند؟ + عکس اصلاح انتخابات میان‌دوره‌ای و زمان اخذ رأی در انتخابات شوراها وزیر کشور: جمهوری اسلامی مهاجرستیز نیست پزشکیان: بر سر عزت و غرور ملت ایران با کسی شوخی نداریم آیت‌الله جنتی: تنها راه برقراری آرامش در منطقه، نابودی رژیم صهیونیستی است مجید انصاری: عملیات وعده صادق ۲ در راستای حمایت از شهروندان و سرزمین ماست وزارت دفاع: نیرو‌های مسلح ایران پاسخی سخت و پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی دادند اسلامی: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور نیاز به هماهنگی دارد عراقچی: سیاست ما حمایت از مقاومت است سخنگوی دولت: ساعت شروع به کار ادارات همچنان شناور خواهد بود وزیر ورزش: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز ۱۴۰۳، به بهره‌برداری می‌رسد وزیر دفاع: درصد موفقیت عملیات وعده صادق ۲ بالای ۹۰ درصد بود پذیرش دانشجو توسط دانشگاه‌های افسری ارتش فراکسیون وحدت ملی مجلس دوازدهم تشکیل شد مجلس با اصلاح طرح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات موافقت کرد حضور تعدادی از دانشجویان افسری دانشگاه فراجا در مجلس + فیلم عراقچی: روز‌های آینده را روشن می‌بینم «هادی حق‌شناس» به عنوان استاندار گیلان انتخاب شد ثبت‌نام مجدد داوطلبان انتخابات نظام مهندسی غیرقانونی است
سرخط خبرها

لایحه دولت برای اصلاح ساعات کاری| لطیفی: فعلاً برنامه‌ای برای تغییر ساعت کاری ۶ صبح نداریم

  • کد خبر: ۱۶۹۲۷۹
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
لایحه دولت برای اصلاح ساعات کاری| لطیفی: فعلاً برنامه‌ای برای تغییر ساعت کاری ۶ صبح نداریم
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: با همکاری وزارت ارتباطات نظرسنجی در خصوص تغییر ساعت کاری کارکنان دولت انجام و نتایج آن پس از بررسی اعلام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، میثم لطیفی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به تغییر ساعت ادارات از ۱۵ خرداد اظهار داشت: با همکاری وزارت ارتباطات، نظرسنجی در خصوص تغییر ساعت کاری کارکنان دولت انجام می‌شود و نتایج آن پس از بررسی اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی درباره اینکه آیا امکان تغییر ساعت کاری کارکنان دولت پس از نظر سنجی وجود دارد یا نه؟، گفت: فعلاً دولت برنامه‌ای برای این موضوع ندارد و با توجه به اعلام وزارت نیرو در خصوص مدیریت انرژی باید تصمیم بگیریم که بین برق خانگی یا بخش تولید، کدام یک قطع شود یا اینکه تغییر ساعت کاری کارکنان را داشته باشیم.

لطیفی با بیان اینکه مشکلات مردم مبنی بر بیدار‌شدن از ساعت ۴ و نیم یا ۵ صبح را درک می‌کنیم، ادامه داد: وزارت نیرو بر این بود که اگر این کار انجام نشود، قطعی برق خواهیم داشت و پیشنهاد وزارت نیرو در دولت رای آورد. در این زمینه لایحه‌ای برای اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه شده که این هفته در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسید.

به گفته رئیس سازمان امور اداری و استخدامی براساس این مصوبه دولت مجاز می‌شود تا در شرایط بحرانی و خاص مانند کمبود برق، ساعات اداری را کاهش دهد.

لطیفی خاطرنشان کرد: محدودیتی که داریم این است که قانون‌گذار تعیین کرده ساعت کاری کارکنان دولت باید ۴۴ ساعت در هفته باشد؛ در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد که به ۴۰ ساعت کاهش یابد. همچنین پیشنهاد دادیم تا در شرایط خاص بتوانیم ساعت کار را همانند دوره کرونا از ۴۰ ساعت هم کمتر کنیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهار داشت: منتظریم این مصوبه کمیسیون اجتماعی در صحن علنی مجلس هم مطرح و تصویب شود تا دست دولت برای تغییر ساعت کارکنان با توجه به شرایط عمومی جامعه بازتر شود.

لطیفی در عین حال تاکید کرد: دولت فعلاً برنامه‌ای برای تغییر ساعت کاری ۶ صبح ندارد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی در بخش دیگری از سخنانش درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: در هفته‌ای که گذشت جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش داشتیم که نهایی شد و امروز یا فردا کار‌های دفترچه آزمون دبیری برای ۲۲ هزار و ۱۲۸ نفر نهایی می‌شود؛ که امیدواریم در میانه مردادماه آزمون استخدامی دبیری برگزار شود.

لطیفی در خصوص اینکه نتایج آزمون قبلی کی اعلام می‌شود، تصریح کرد: گفته اند که نتایج آزمون قبلی ان شاء الله یکشنبه و دوشنبه هفته آینده اعلام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->