توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است رئیس انجمن هسته‌ای ایران: تولید ۲۰ هزار مگاوات برق اتمی را دنبال می‌کنیم رئیسی در دیدار با بارزانی: عراق و اقلیم کردستان مانع استفاده از خاک این منطقه علیه ایران شوند رئیس سازمان انرژی اتمی: آماده مشارکت و همکاری‌های علمی با کشور‌های دیگر هستیم گروسی وارد تهران شد گزینه‌های اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ امیرعبداللهیان با نیچروان بارزانی دیدار کرد حضور سفیر عربستان در تهران در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای اصفهان + فیلم شکوه یک انقلاب و تغییر دنیا اطلاع‌رسانی صادقانه باعث افزایش تعداد رأی‌دهندگان شده است دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود+ فیلم رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران حج: جمهوری اسلامی در پشتیبانی از فلسطین منتظر کسی نماند و نمی‌ماند | حج امسال، حج برائت است
سرخط خبرها

لایحه دولت برای اصلاح ساعات کاری| لطیفی: فعلاً برنامه‌ای برای تغییر ساعت کاری ۶ صبح نداریم

  • کد خبر: ۱۶۹۲۷۹
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
لایحه دولت برای اصلاح ساعات کاری| لطیفی: فعلاً برنامه‌ای برای تغییر ساعت کاری ۶ صبح نداریم
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: با همکاری وزارت ارتباطات نظرسنجی در خصوص تغییر ساعت کاری کارکنان دولت انجام و نتایج آن پس از بررسی اعلام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، میثم لطیفی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به تغییر ساعت ادارات از ۱۵ خرداد اظهار داشت: با همکاری وزارت ارتباطات، نظرسنجی در خصوص تغییر ساعت کاری کارکنان دولت انجام می‌شود و نتایج آن پس از بررسی اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی درباره اینکه آیا امکان تغییر ساعت کاری کارکنان دولت پس از نظر سنجی وجود دارد یا نه؟، گفت: فعلاً دولت برنامه‌ای برای این موضوع ندارد و با توجه به اعلام وزارت نیرو در خصوص مدیریت انرژی باید تصمیم بگیریم که بین برق خانگی یا بخش تولید، کدام یک قطع شود یا اینکه تغییر ساعت کاری کارکنان را داشته باشیم.

لطیفی با بیان اینکه مشکلات مردم مبنی بر بیدار‌شدن از ساعت ۴ و نیم یا ۵ صبح را درک می‌کنیم، ادامه داد: وزارت نیرو بر این بود که اگر این کار انجام نشود، قطعی برق خواهیم داشت و پیشنهاد وزارت نیرو در دولت رای آورد. در این زمینه لایحه‌ای برای اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه شده که این هفته در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسید.

به گفته رئیس سازمان امور اداری و استخدامی براساس این مصوبه دولت مجاز می‌شود تا در شرایط بحرانی و خاص مانند کمبود برق، ساعات اداری را کاهش دهد.

لطیفی خاطرنشان کرد: محدودیتی که داریم این است که قانون‌گذار تعیین کرده ساعت کاری کارکنان دولت باید ۴۴ ساعت در هفته باشد؛ در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد که به ۴۰ ساعت کاهش یابد. همچنین پیشنهاد دادیم تا در شرایط خاص بتوانیم ساعت کار را همانند دوره کرونا از ۴۰ ساعت هم کمتر کنیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهار داشت: منتظریم این مصوبه کمیسیون اجتماعی در صحن علنی مجلس هم مطرح و تصویب شود تا دست دولت برای تغییر ساعت کارکنان با توجه به شرایط عمومی جامعه بازتر شود.

لطیفی در عین حال تاکید کرد: دولت فعلاً برنامه‌ای برای تغییر ساعت کاری ۶ صبح ندارد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی در بخش دیگری از سخنانش درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: در هفته‌ای که گذشت جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش داشتیم که نهایی شد و امروز یا فردا کار‌های دفترچه آزمون دبیری برای ۲۲ هزار و ۱۲۸ نفر نهایی می‌شود؛ که امیدواریم در میانه مردادماه آزمون استخدامی دبیری برگزار شود.

لطیفی در خصوص اینکه نتایج آزمون قبلی کی اعلام می‌شود، تصریح کرد: گفته اند که نتایج آزمون قبلی ان شاء الله یکشنبه و دوشنبه هفته آینده اعلام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->